آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قرارداد شهاب با پرسپولیس امضا شد + عکس

  • کد خبر: ۱۷۲۰۵۱
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
قرارداد شهاب با پرسپولیس امضا شد + عکس
قرارداد شهاب زاهدی با سرخ‌پوشان به امضا رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس به‌صورت رسمی از شهاب زاهدی مهاجم ملی‌پوش جدید خودش رونمایی کرد. زاهدی که پیش از این در چند بازه زمانی مختلف مورد توجه مدیران و کادر فنی این تیم قرار گرفته بود، سرانجام شب گذشته قراردادش را با درویش امضا کرد.
قرارداد شهاب با پرسپولیس امضا شد + عکس
زاهدی سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد و برای تیم‌هایی‌ چون المپیک دونتسک، زوریا و پوشکاش مجارستان نیز به میدان رفته است. زاهدی فصل گذشته طی ۲۸ بازی برای پوشکاش موفق به زدن ۸ گل شده بود.
قرارداد شهاب با پرسپولیس امضا شد + عکس
طبق اعلام باشگاه پرسپولیس قرارداد این بازیکن که در اردوی اخیر تیم ملی ایران برای تورنمنت کافا هم حضور داشت، یک‌ساله است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->